Home

Qui no recorda aquell anunci de matalassos, on la gent saltava i ballava a ritme de l’eslògan “Hoy me siento FLEX”? Aquest matí m’ha vingut al cap, mentre feia uns estiraments matiners, i em sembla una associació interessant. Les tensions acumulades de dies intensos de treball m’han encarcarat una mica i, just avui, no estava tan FLEXible. com de costum. Potser per això m’he estirat el doble (i no vull dir de forma horitzontal, eh).

Resulta curiós com el nostre cos reflexa els assumptes mentals (o emocionals), com ens avisa que alguna cosa no rutlla i que cal posar-hi remei. (Contractures a la vista!, crida una veu interior que ja conec.) I em resulta igual d’interessant les mil i una estratègies (o excuses) que tenim per a no escoltar-lo. Tots volem descansar i llevar-nos bé, física i psicològicament, però… ja hi fem alguna cosa al respecte?

I tu: quant de temps fa que no et lleves així, FLEX? I cada quan fas exercici per estar-ho?

Leave a Reply

