Home

Avui, després de trobar-me amb senyals diverses durant dies, i empesa per una curiositat que m’acompanya des de fa anys, començo un pintoresc experiment que potser molts ja coneixeu: el dels pots d’arròs.

Captura 2014-01-30 09-47-11

L’experiment en qüestió, fet i basat en els estudis del Doctor Masaru Emoto, té una variant en la qual, en lloc de dos pots, n’utilitza tres. I aquesta és la que em disposo a començar.

L’exercici pretén no sols demostrar el poder i els efectes del què diem—en els altres o en nosaltres mateixos—, sinó el poder de les paraules, la intenció i les emocions que les acompanyen. I, en el cas del tercer pot d’arròs, també del que callem. Un exemple afegit per demostrar què succeeix quan ignorem o desatenem algú.

Captura 2014-01-30 09-55-16

Al primer pot, tinc previst dir-li GRÀCIES, T’ESTIMO i totes de coses boniques i afectuoses que em surtin del cor; al segon se li diré T’ODIO i m’hi dirigiré quan estigui enfadada, per abocar-li qualsevol insult o salvatjada que s’em passi pel cap; i, al tercer… al tercer no li diré res. Mai.

A veure què passa.

Espero que això— fer-ho en primera persona—, em serveixi per a tenir-ho ben present en aquells instants que em faci més falta. M’agradaria tractar a tothom, com m’agrada que em tractin a mi (i això inclou a les persones que més estimo en aquest món), però no sempre sóc tot el coherent que vull.

I tu?

Aquí podreu veure’n un tast de la versió oficial d’aquest experiment i aquí trobareu també un interessant article sobre l’efecte dels nostres pensaments i paraules i més informació sobre els estudis del Doctor Emoto.

3 thoughts on “si vols, POTS

  1. Pingback: Pots (I) | Teresa Roig

    • Hola Galanea.
      Doncs sí, l’experiment continua…
      A part del detall de l’aigua (que només n’hi ha en el pot de “T’estimo”; en els altres ha quasi desparegut completament), no hi ha més canvis significatius de moment.
      Seguiré informant!

      Like

Leave a Reply

