Home

Just avui, amb la tristor d’una pèrdua que— tot i ser llunyana, dol— em trobo sentint-me feliç com feia algun temps que no em sentia. Feliç perquè sí. Fa uns dies que me’n recordava, d’aquells atacs de riure inexplicables que, cap als vint-i-tants anys van anar desapareixent; d’aquell sentiment que a vegades m’envaïa, així, de bones a primeres, omplint tots els racons del meu cos, tensant-me el somriure; aquella estranya satisfacció… El mateix que, amb el temps, he après a anar recuperant. I no només per sort.

Just avui salto i ballo com feia dies que no feia. I és curiós perquè, “he de” fer coses i, mira, ves per on, no les faig. Només canto i salto per la casa connectada al iPod. I em quedo tan ample. Potser és un matí perdut; o potser és el més ben invertit en mesos. Potser si no fos autònoma i hagués d’anar a “fitxar” no podria fer-ho; o potser sí? Crec que la majoria de convenis donen al treballador dies personals, oi? Doncs avui és un d’aquests. Un dia pel personal. Per riure, per saltar, per ballar… Per viure. Que en són quatre… Fem-los valdre la pena.

Va per tu, Tatiana. Gràcies i… bon viatge.

1391724410238

2 thoughts on “personal

Leave a Reply

